🔥BLACK FRIDAY
CLICK AICI!Conditiile in care poate fi utilizat site-ul www.orientceramic.ro sunt stabilite mai jos. Accesand site-ul, acceptati implicit termenii si conditiile enumerate mai jos, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.
Drepturile utilizatorului
Vizitatorul site-ului are dreptul de a vizualiza parti din continutul acestuia, de a printa anumite informatii in scopul folosirii acestora in scop personal si non comercial. Orice utilizare in alte scopuri decat acestea nu este permisa.
Obligatiile utilizatorului
Accesand site-ul www.orientceramic.ro, sunteti de acord sa respectati urmatoarele:
Anulari sau Modificari
Orient Ceramic SRL are dreptul de a modifica sau de a intrerupe, temporar sau permanent, partial sau in totalitate, serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestui site, cu sau fara o notificare prealabila. De asemenea poate schimba in orice moment continutul si conditiile de folosire a site-ului prin intoducerea noilor conditii, iar acestea devin valabile in momentul in care au fost facute publice prin inscriere in acest site.
Orient Ceramic SRL nu este raspunzator fata de utilizator, orice terta persoana fizica, juridica sau institutie pentru modificarea, suspendarea sau intreruperea serviciilor disponibile prin intermediul site-ului.
Livrare
Pentru livrarile la SEDIUL VANZATORULUI, cumparatorul este obligat sa isi ridice marfa in ziua in care aceasta este disponibila, sau intr-un termen de cel mult 3 zile din momentul in care a fost instiintat despre disponibilitatea marfii. Manipularea si transportul produselor pana la mijlocul de transport este in sarcina cumparatorului (exceptie fac doar livrarile directe din depozitul central Constanta). In cazul in care cumparatorul nu isi ridica marfa in termen de 3 zile, VANZATORUL isi rezerva dreptul de a trimite retur la depozit comanda neridicata si de a factura cumparatorului costurile de manipulare si transport tur/retur depozit central Constanta.
Pentru livrarile la ADRESA INDICATA DE CUMPARATOR, cumparatorul este obligat sa fie prezent la adresa precizata la ora convenita cu soferul/ reprezentantul vanzatorului care livreaza marfa. Manipularea si transportul produselor de la mijlocul de transport pana la destinatia finala (interiorul locatiei sau orice alt loc unde se doreste depozitarea produselor) este in sarcina cumparatorului.
Receptia structurala, cantitativa si calitativa a marfii se va face pe baza avizului de expeditie emis de catre Orient Ceramic sau CMR transportator, la locul de predare/primire a marfii. Orice diferente de natura structurala, cantitativa si/sau calitativa (neconformitati, defecte, imperfectiuni) trebuie semnalate vanzatorului la momentul efectuarii receptiei marfii (insotite de dovezi – poze concludente), si mentionate IN SCRIS pe avizul de expeditie al marfii sau pe CMR, reclamatiile ulterioare nefiind acceptate.
Riscurile asupra marfii trec in responsabilitatea cumparatorului incepand cu momentul receptiei si semnarii avizului de expeditie sau CMR-ului.
Returnare
In online sunt expuse mostre cu titlu de prezentare, cu scopul de a oferi o reprezentare aproximativa a produselor vandute. Inainte de a comanda produsul, va rugam sa va asigurati ca estetica obtinuta in urma montarii corespunde cu asteptarile dumneavoastra.
Placile de gresie si faianta expuse reprezinta o parte din grafica modelului complet insa designul de ansamblu al produsului este creat din mai multe placi puse una langa alta.
Atributul "random" al unui produs semnifica numarul de placi diferite continute de modelul respectiv, placi care combinate in timpul montajului vor crea un efect unic si natural.
Inainte de montare, va rugam sa verificati lotul, nuanta si calibrul placilor. Reclamatiile cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate dupa ce placile au fost montate.
In cazul produselor din piatra naturala (marmura, granit, travertin etc) va rugam sa tineti cont ca nu exista 2 bucati identice. Variatiile de culoare, aspect, venatura si grosime sunt inevitabile. Planeitatea la montaj se asigura din grosimea adezivului.
In cazul in care se doreste returnarea marfii comandate din motive neimputabile societatii noastre se vor percepe taxe de transport tur/retur depozit central Constanta si/sau manipulare in functie de specificul fiecarei comenzi in parte.
Pentru a se accepta returul marfii, acesta trebuie sa fie solicitat in termen de maxim 30 de zile de la data livrarii. Marfa trebuie sa fie nedeteriorata si reambalata in ambalajul original intact, respectiv aranjata si paletizata in aceeasi forma in care a fost livrata.
Limitarea raspunderii
Orient Ceramic SRL nu va fi raspunzator pentru niciun fel de pagube directe, indirecte sau accidentale. Pentru sectiunile site-ului care pot cuprinde opinii ale cititorilor, raspunderea asupra continutului opiniilor revine in intregime autorilor acestora. Orient Ceramic SRL are dreptul de a nu face publice acele opinii care contravin termenilor si conditiilor de utilizare sau pe care le considera daunatoare, sub orice forma, propriei imagini, partenerilor sau tertilor.
Acest site web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului. Pentru mai multe informații, consultați Politica cookie .